STAG QMAX-6 CYLINDRÓW

Kompletna instalacja STAG QMAX

                                       

 

 

  • kompletna instalacja gazowa AC STAG QMAX
  • reduktor AC R-01 dobrany do mocy silnika
  • wielozawór Tomasetto
  • listwa wtryskowa 2 x AC W-01 3 cyl. 
  • filtr odstojnikowy z wymiennym wkładem separujęcym olej i wodę
  • zbiornik w miejsce koła zapasowego do 55 litrów
  • pokrowiec na koło zapasowe
  • pokrowiec na przejściówkę do tankowania
  • regulacja pojazdu na hamowni podwoziowej
  • diagnostyka komputerowa przed i po montażu instalacji gazowej

 

System STAG QMAX  to kontynuacja sprawdzonych i cenionych sterowników STAG 300 stworzony specjalnie do silników 5-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa, zaprojektowany z myślą o współpracy z silnikami o dużych pojemnościach i mocy, gwarantujący utrzymanie osiągów auta. Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.
Instalacja STAG QMAX została wyposażona w wiele przydatnych funkcji takich jak: możliwość zmiany sekwencji wtrysku, obsługę bezprzewodowego  interfejsu bluetooth oraz rozbudowane opcje czytnika OBD.

STAG QMAX  produkowany jest w oparciu o najnowszą technologię i innowacyjny 32-bitowy procesor sterujący układem wtrysku co pozwala na precyzyjne dawkowanie paliwa zapewniające jeszcze oszczędniejszą jazdę na zasilaniu gazowym oraz
trwałość, bezawaryjną eksploatację, bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

Zalety sterownika:

    autoadaptacja OBD,
    nowatorska autoadaptacja ISA3,
    nakładanie paliw w momencie przełączenia,
    wbudowany emulator poziomu paliwa,
    wbudowany emulator ciśnienia paliwa,
    pełna obsługa 2 banków,
    szczelne złącze proste 90 pin,
    obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
    rozbudowana opcja czytnika OBD z możliwością autokasowania błędów,
lekka, kompaktowa obudowa umożliwiająca estetyczny montaż w komorze silnika,
    platforma sprzętowa oparta o 32-bitowy mikroprocesor dedykowany do rozwiązań samochodowych,
    obsługa bezprzewodowego interfejsu bluetooth,
    możliwość zmiany sekwencji wtrysku,
    współpraca z przełącznikami LED-300, LED-300/400 oraz LED-300/401,
    komponenty wykonane z najwyższej jakości materiałów,


Cechy sterownika:


INNOWACYJNY SYSTEM ISA3
System autoadaptacji ISA3 to nowatorskie podejście, które dokonywane jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem parametrów OBD. System ISA3 to między innymi:
dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
    precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
    rozpoznawanie trybów  zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
    podgląd  sygnału sondy lambda z OBD samochodu.

AUTOADAPTACJA OBD
Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.

WBUDOWANY EMULATOR POZIOMU PALIWA
Emulator poziomu paliwa pozwala na przywrócenie prawidłowego wskazanie poziomu paliwa w samochodach zasilanych gazem LPG i wyposażonych w komputer pokładowy.


TRWAŁOŚĆ OBUDOWY
Obudowa sterownika została zaprojektowana jako cienkościenna ze względu na wymagany niewielki ciężar urządzenia. Materiały z których została wykonana obudowa zapewniają optymalną odporność na uderzenia przy zachowaniu niewielkiego ciężaru oraz zapewniają zachowanie optymalnych właściwości użytkowych sterownika pod kątem obciążeń termicznych występujących w komorze silnika jak również
na drgania pochodzące z układu napędowego pojazdu oraz na losowe uderzenia żwiru (piasku, kamieni) z jezdni.


ESTETYKA
Wysokiej jakości materiały, unikalny i innowacyjny kształt obudowy oraz jakość wykonania pozwalają zachować wysokie walory estetyczne urządzenia. Pokrywa obudowy wykonana z nowoczesnego tworzywa sztucznego wysokiej jakości oraz wytrzymałości w szerokim zakresie temperatur. Podstawa obudowy ze stali nierdzewnej szczotkowanej podkreśla unikalny charakter obudowy.

SZCZELNOŚĆ
Obudowa sterownika została zaprojektowana w sposób zapewniający szczelność urządzenia. Obudowa posiada klasę szczelności IP54, którą uzyskuje po polaczeniu z wiązką przewodów za pomocą złącza. Łukowate wygięcie obudowy jest zabiegiem celowym mającym na celu kompensację odkształceń elementów obudowy w zmiennych warunkach termicznych w komorze silnika pojazdu  (rozszerzalność cieplna materiałów obudowy).

 


 Istnieje możliwość zmiany konfiguracji zestawu według życzenia klienta!!! 

Diagnostyka komputerowa pojazdu przed i po montażu GRATIS!!!

36 Miesiące Gwarancji na wszystkie części oraz montaż

 

Istnieje możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego.

auta zastęcze

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty.

Szczegółowe warunki sprzedaży ratalnej.