STAG QMAX-6 CYLINDRÓW
Kompletna instalacja STAG QMAX
- kompletna instalacja gazowa AC STAG QMAX
- reduktor AC R-01 dobrany do mocy silnika
- wielozawór Tomasetto
- listwa wtryskowa 2 x AC W-01 3 cyl.
- filtr odstojnikowy z wymiennym wkładem separujęcym olej i wodę
- zbiornik w miejsce koła zapasowego do 55 litrów
- pokrowiec na koło zapasowe
- pokrowiec na przejściówkę do tankowania
- regulacja pojazdu na hamowni podwoziowej
- diagnostyka komputerowa przed i po montażu instalacji gazowej
System STAG QMAX to kontynuacja sprawdzonych i cenionych sterowników STAG 300 stworzony specjalnie do silników 5-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa, zaprojektowany z myślą o współpracy z silnikami o dużych pojemnościach i mocy, gwarantujący utrzymanie osiągów auta. Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.
Instalacja STAG QMAX została wyposażona w wiele przydatnych funkcji takich jak: możliwość zmiany sekwencji wtrysku, obsługę bezprzewodowego interfejsu bluetooth oraz rozbudowane opcje czytnika OBD.
STAG QMAX produkowany jest w oparciu o najnowszą technologię i innowacyjny 32-bitowy procesor sterujący układem wtrysku co pozwala na precyzyjne dawkowanie paliwa zapewniające jeszcze oszczędniejszą jazdę na zasilaniu gazowym oraz trwałość, bezawaryjną eksploatację, bezpieczeństwo i komfort użytkowania.
Zalety sterownika:
autoadaptacja OBD,
nowatorska autoadaptacja ISA3,
nakładanie paliw w momencie przełączenia,
wbudowany emulator poziomu paliwa,
wbudowany emulator ciśnienia paliwa,
pełna obsługa 2 banków,
szczelne złącze proste 90 pin,
obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
rozbudowana opcja czytnika OBD z możliwością autokasowania błędów,
lekka, kompaktowa obudowa umożliwiająca estetyczny montaż w komorze silnika,
platforma sprzętowa oparta o 32-bitowy mikroprocesor dedykowany do rozwiązań samochodowych,
obsługa bezprzewodowego interfejsu bluetooth,
możliwość zmiany sekwencji wtrysku,
współpraca z przełącznikami LED-300, LED-300/400 oraz LED-300/401,
komponenty wykonane z najwyższej jakości materiałów,
Cechy sterownika:
INNOWACYJNY SYSTEM ISA3
System autoadaptacji ISA3 to nowatorskie podejście, które dokonywane jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem parametrów OBD. System ISA3 to między innymi:
dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
rozpoznawanie trybów zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
podgląd sygnału sondy lambda z OBD samochodu.
AUTOADAPTACJA OBD
Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.
WBUDOWANY EMULATOR POZIOMU PALIWA
Emulator poziomu paliwa pozwala na przywrócenie prawidłowego wskazanie poziomu paliwa w samochodach zasilanych gazem LPG i wyposażonych w komputer pokładowy.
TRWAŁOŚĆ OBUDOWY
Obudowa sterownika została zaprojektowana jako cienkościenna ze względu na wymagany niewielki ciężar urządzenia. Materiały z których została wykonana obudowa zapewniają optymalną odporność na uderzenia przy zachowaniu niewielkiego ciężaru oraz zapewniają zachowanie optymalnych właściwości użytkowych sterownika pod kątem obciążeń termicznych występujących w komorze silnika jak również na drgania pochodzące z układu napędowego pojazdu oraz na losowe uderzenia żwiru (piasku, kamieni) z jezdni.
ESTETYKA
Wysokiej jakości materiały, unikalny i innowacyjny kształt obudowy oraz jakość wykonania pozwalają zachować wysokie walory estetyczne urządzenia. Pokrywa obudowy wykonana z nowoczesnego tworzywa sztucznego wysokiej jakości oraz wytrzymałości w szerokim zakresie temperatur. Podstawa obudowy ze stali nierdzewnej szczotkowanej podkreśla unikalny charakter obudowy.
SZCZELNOŚĆ
Obudowa sterownika została zaprojektowana w sposób zapewniający szczelność urządzenia. Obudowa posiada klasę szczelności IP54, którą uzyskuje po polaczeniu z wiązką przewodów za pomocą złącza. Łukowate wygięcie obudowy jest zabiegiem celowym mającym na celu kompensację odkształceń elementów obudowy w zmiennych warunkach termicznych w komorze silnika pojazdu (rozszerzalność cieplna materiałów obudowy).
Istnieje możliwość zmiany konfiguracji zestawu według życzenia klienta!!!
Diagnostyka komputerowa pojazdu przed i po montażu GRATIS!!!
36 Miesiące Gwarancji na wszystkie części oraz montaż
Istnieje możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego.
Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty.
Szczegółowe warunki sprzedaży ratalnej.