NOWOCZESNY SYSTEM WTRYSKU GAZU W FAZIE CIEKŁEJ

 System Prins DLM 2.0 najnowsza instalacja ciekłego wtrysk gazu LPG do aut z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Jest to nowoczesny i najbardziej zaawansowany technologicznie układ zasilania pojazdów gazem LPG w fazie płynnej. Instalacja ta wykorzystuje fabryczne układ paliwowy auta w celu zasilania gazem LPG.  Gaz dostaje się do komór spalania za pośrednictwem fabrycznych wtryskiwaczy benzynowych, po uprzednim przedostaniu się przez lekko zmodyfikowaną, również fabryczną pompę wysokociśnieniową. Sterowanie silnikiem jest w pełni kontrolowane przez oryginalny, benzynowy sterownik samochodu. Direct Liqui Max 2.0 wykorzystuje do maksimum oryginalne komponenty i oprogramowanie sterujące pracą układu paliwowego.

System LPG Prins Direct LiquiMax 2.0 to rozwiązanie dedykowane. Oznacza to że do każdego modelu silnika przeznaczony jest odpowiednio skompletowany i skonfigurowany zestaw, z oprogramowaniem dopasowanym do strategii i charakterystyki pracy konkretnej jednostki napędowej. Ścisła dedykacja pod konkretny model auta i typ silnika zapewnia bezawaryjność i wysoką kulturę pracy. Wszystkie komponenty instalacji DLM 2.0 są dedykowane pod konkretny model auta. Rozwiązania technologiczne instalacji LPG DLM 2.0 doceniły koncerny motoryzacyjne wprowadzając je do swojej oferty jako instancje fabryczne np. firmy Kia i Hyundai w Niemczech.


Najważniejsze cechy instalacji DLM 2.0 to:

 nie ma dotrysków podczas pracy w trybie LPG, silnik może pracować na gazie przez cały czas począwszy od momentu rozruchu,
    brak ingerencji w układ chłodzenia – instalacja nie potrzebuje reduktorów i parowników
    brak wtryskiwaczy LPG (używane są benzynowe),
    wykorzystywanie fabrycznych, benzynowych wysokociśnieniowych pomp paliwa,
    dodatkowe własne pompy LPG i benzyny,
    sterowanie wtryskiwaczami jest w pełni kontrolowane na podstawie sygnałów oryginalnego sterownika benzynowego
    instalacja nie wymaga okresowej regulacji
    instalacja jest ściśle dedykowana pod konkretny model auta i typ silnika
    system nie jest wrażliwy na czynniki zewnętrzne takie jak: wilgotność, temperatura, ciśnienie
    największym kosztem eksploatacji jest paliwo, dzięki instalacji LPG możliwe jest znaczne zaoszczędzenie ogromnych kwot

Zalety sterownika:

    Programowany przełącznik LED można dopasować do koloru deski rozdzielczej
    Wszechstronne funkcje diagnostyczne.
    Zapamiętywanie błędów poprzez system pozwala na szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
    Modułowe okablowanie typu Plug & Play jest rozdzielone na bazowe i obsługujące wtryskiwacze
    Nowoczesny 32 Bitowy komputer zapewnia współprace z systemami OEM
    Wyświetlanie ilości gazu w zbiorniku, widoczne jest także podczas zasilania benzynowego
    Pobór mocy w stanie uśpienia komputera < 1 mA
  pomiary na hamowni wykazują wzrost mocy o ok. 2%